سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت کاشت مو

قیمت کاشت مو معمولا بر اساس برخی عوامل تعیین می شود . یکی از عواملی  که در قیمت کاشت مو موثر است نوع روش کاشت مو می باشد. انتخاب کاشت مو با روشهای جدید به طبع هزینه بالاتری نسبت به  به روشهای قدیمی خواهد داشت. همچنین دوره نقاهت هم برقیمت کاشت مو اثر می گذارد. پس اگرمی خواهید کاشت مو خوبی داشته باشید وقصد دارید  با یک متدد جدید کاشت موانجام دهید نباید قیمت کاشت مورا درنظر بگیرید  چرا که صدرصد عمل موفقیت آمیزی را تجربه خواهید کرد.

عوامل موثردر کاشت موقیمت

 

کاشت مو قیمت متفاوتی دارد و عوامل زیادی می تواند در قیمت آن تاثیر گذار باشد.در قیمت کاشت مو  در درجه اول تعداد پیوندها در قیمت کاشت تاثیر به سزایی دارد. البته تعداد موی پیوندی بیشتر بر اساس میزان ریزش موی فعلی، احتمال ریزش مو در آینده، انتخاب و توصیه جراح  بستگی دارد . به عنوان مثال برخی بیماران ترجیح می‌دهند در صورت تعداد پیونده زیاد ، درجلسه‌های بیشتر اما با زمان  کوتاه‌تری انجام شود، در حالی که برخی دیگر تمایل دارند تعداد جلسه‌ها را تا حد ممکن کاهش دهند.

 

 

تاثیری موی افراد بر زیبایی

 

تاثیر مو بر زیبایی و چهره ی فرد بر هیچ کس پوشیده نیست ، لذا بیشتر  افراد در هر سنی با شروع ریزش مو احساس نگرانی می کنند ودرصدد زیادی از آنها اقدام به کاشت مو در مراکز زیبایی  می کنند و همواره برای بیشتر این افراد در ابتدای امر، قیمت کاشت مو بسیار مهم است.

عواملی که بر هزینه کاشت مو تاثیر گذار است

مهم‌ترین عامل تاثیر گذار بر قیمت کاشت مو میزان طاسی یا سطح ریزش مو در سر بیماران است .بنابراین  هرچه محل طاسی و پیوند مو بزرگ‌تر باشد، هزینه آن نیز بیشتر خواهد شد. اصولاً قیمت کاشت مو بر اساس تعداد گرافت‌های مورد نیاز برای پوشش کامل سطح طاسی تعیین می‌شود. علاوه بر این موارد ، کیفیت کار، تجربه و اعتبار پزشک شما  موجب افزایش قیمت  کاشت مو خواهد شد.

 

به غیرازاین موارد زیاد بودن سطح طاسی در برخی از افراد تعداد جلسات پیوند مو را افزایش می دهد و همین امر موجب افزایش قیمت پیوند مو در افراد خواهد شد.

 

اما این نکته را فراموش کنید که  کاشت مو یک عمل زیبایی محسوب می شود و بیمه ها مخارجی برای کاشت مو پرداخت نمی کنند.پس به طور کلی باید گفت که هزینه کاشت مو و هزینه تقریبی عمل با توجه به رزومه کاری و تجربه پزشک متخصص، فرق خواهد کرد.

دلیل  قیمت بالا کاشت مو

مراجعین باید متوجه این نکته باشند که دلیل بالا بودن هزینه پیوند مو این است که در این عمل از فن‌آوری پیشرفته و مدرن بهره گرفته می‌شود. ازآنجایی‌که نتایج عمل کاشت مو دائمی است، این هزینه تنها یک بار در طول عمر پرداخت خواهد شد. البته هزینه این عمل در بعضی از ناحیه‌ها پایین‌تر است. در مجموع هزینه عمل به پزشک معالج، محل کاشت مو و تعداد پیوندهای لازم بستگی دارد.

انتخاب جراح و قیمت کاشت مو

 

به طور کلی ، قیمت کاشت مو به این بستگی دارد که چه کسی  کاشت مو را انجام می دهد . هزینه کل عمل شما را جراح تعیین می‌کند. دستمزد جراحان کاشت موبا هم متفاوت است زیرا هرچه جراح  مهارت تجربه و محبوبیت بالاتری داشته باشد  تقاضا کار او بالاتر می رود خودِ این محبوبیت و میزان تقاضا نیز وتعداد بیماران بر قیمت کاشت مو تاثیرمی گذارد که همین امر موجب افزایش قیمت کاشت مو می شود اگر قصد کاشت مو و ترمیم مو دارید سخت‌ترین کار شما انتخاب جراح موی مناسب است . در انتخاب جراح تنها قیمت کاشت مو را در نظر نگیرید و به گواهینامه‌ها، تجربه و شهرت جراح نیزتوجه داشته باشید.

 

 

بنابراین شما می توانید روشی را برای کاشت مو انتخاب کنید که با بودجه‌ی شما هماهنگی داشته باشد. بهتر است قبل از کاشت مو عوامل دخیل در قیمت  کاشت مو را نظر بگیرید سپس در مورد هزینه‌ای که قرار است پرداخت کنید تصمیم بگیرید. شما با توجه به عواملی که برقیمت کاشت مو تاثیر گذار است ومیزان بودجه ای که برای کاشت مو دارید می توانید یکی از روشهای کاشت مو را انتخاب کنید.

 

کاشت مو قابل رشد چیست

کاشت مو روشی نوین است پیوند مودر چند سال اخیر  یکی از پر طرفدارترین روش های جلوگیری از طاسی سر می باشد که افراد زیادی برای درمان موهای کم پشت خود به این روش  رو آورده اند. به طور کلی پیوند مو یا کاشت مو نوعی جراحی است که در آن ریشه مو را از ناحیه اهدا کننده به بخش خالی مو انتقال می دهند، کاشت موروش های مختلفی دارد و بستگی به شرایط موی سر فرد، پزشک بهترین روش را جهت پیوند مو انجام می دهد. که در این شرایط هزینه کاشت مو متفاوت خواهد بود.در این میان برخی افراد به دنبال کاشت مو قابل رشد هستند.

 کاشت مو قابل رشد پروسه ای است که در مرحله اول با تکنیک ها و ابزار های خاص از قسمت پشت سر یا ناحیه اهدا کننده مو مورد نیاز برداشت می شوند . البته تعداد این تار موها به بانک مو شخص بستگی دارد . یعنی اگر شخص دارای بانک موی قوی باشد، موهای بیشتری می تواند از قسمت اهدا دهنده آن برداشت کند. مرحله بعد  تعبیه فولیکول ها یا همان تار موها می باشد که باید در جایگاهی کاملا بهداشتی و ضد عفونی شده قرار گیرد. آخرین مرحله و حساس ترین مرحله کاشت مو باید تار موها به ناحیه گیرنده انتقال یابند. در کاشت مو تکنیک های و روش های متفاوتی استفاده می شود.که این نوع کاشت مو قابل رشد است.

توصیه های کاشت موقبل و بعد

مشروبات الکلی را یک هفته قبل از کاشت مو کنار بگذارید.

اگر از دارو ، انواع ویتامین ها و مکمل های غذایی ، ترکیبات درمانی گیاهی  استفاده می کنید حتماً پزشک خود را آگاه سازید. زیرا ممکن است نیاز به قطع مصرف آنها و جایگزین نمودن آن ها با دارو های دیگر باشد

پس از اتمام کاشت تا دوروز از آسپرین استفاده نکنید.

تا دو ماه انجام ورزش های سنگین ، شنا و ورزش های حرفه ای مانند کوهنوردی، فوتبال را انجام ندهید.

از شستن سر با آب سرد و آب خیلی گرم تا مدتی خوداری کنید.