سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین فصل کاشت مو

بهترین فصل کاشت مو چه زمانی است ؟

باتوجه به این که کاشت مو یک عمل سرپایی محسوب می‌شود که در عرض چند ساعت انجام می‌گیرد، اصلی‌ترین نگرانی در مورد آن بحث بهبودی و ریکاوری است.

مانند همه? جراحی‌های دیگر، محل‌ کاشت را باید تمیز نگه دارید تا عفونی نشود. دو هفته? ابتدایی بعد از کاشت بازه‌ای بسیار مهم در بهبودی پس از کاشت است. بعد از 6 تا 8 هفته می‌توانید به برنامه? روتین سابق خود بازگردید و معمولاً نتایج کاشت بعد از یک سال به طور کامل نمایان می‌شود.

برای این که مطمئن شوید بهترین نتیجه را از کاشت خواهید گرفت، مزایا و معایب کاشت مو در فصول مختلف را بررسی کرده‌ایم تا ببینید بهترین فصل کاشت مو برای شما چه زمانی است:

بهار

در بهار دمای هوا نسبتاً متعادل است، اما انتظار بارش‌های مقطعی وجود دارد. وزش‌های فصل بهار قدری غیر قابل پیش‌بینی هستند ولی مانع این نمی‌شوند که بیشتر آخر هفته‌ها را در بیرون از منزل بگذرانیم. اما آیا بهار بهترین فصل کاشت مو برای شماست؟

پاییز

 

پاییز را می‌توان درست در مقابل بهار توصیف کرد. وزش‌ها و طوفان‌ها در این فصل محتمل‌اند. هوا از أواخر مهر رو به سردی می‌گذارد و نباید فراموش کنیم که پاییز فصل شروع مدارس است و فشار کاری نیز افزایش می‌یابد.

زمستان

شاید شنیده باشید که گفته می‌شود بهبودی پس از جراحی‌های پلاستیک در فصل زمستان آسان‌تر است. اما آیا بهترین فصل کاشت مو نیز زمستان است؟ بیایید بررسی کنیم.

‏مزایای کاشت مو در فصل زمستان

با سرد شدن هوا، فعالیت‌های ورزشی شما به ورزش‌های داخل سالن خلاصه می‌شود که برای دوره? بهبودی شما سودمند است. نیازی به استحمام زود به زود نیست و نگران آفتاب هم نخواهید بود.

معایب کاشت‏ مو در فصل زمستان

هوای سرد و خشک زمستان، رطوبت موها را از بین می‌برد و آن‌ها را مستعد آسیب می‌کند. برف و دیگر انواع بارش شما را در معرض عفونت قرار می‌دهند. غذاهای مفید برای رشد مو نیز محدود هستند. می‌توانید به عنوان جایگزین از ویتامین‌ها استفاده کنید اما در آن صورت خطر مصرف بیش از حد ویتامین A که باعث ضعیف شدن مو می‌شود، وجود دارد.

منبع: مجله پزشکی کاشت مو